A marketing sokak számára úgy tűnhet, hogy se eleje se vége. Hogy
egy igazán nagy kusza varázslat, amelyet csak a marketing sámánjai érthetnek
meg. Azért nem mindig ilyen bonyolult. Azért is határoztam ennek a blognak az
elindítása mellett, mert magam is foglalkozom marketinggel, mégis sok
dolognak ugyan úgy utána kell néznem, mintha most kezdtem volna el a dologgal
fogalakozni. A marketinggel is úgy van, mint más "dinamikus"
diszciplínával. Ugyan úgy vissza kell térni egyes részeihez, és újratanulni,
vagy feleleveníteni, megnézni milyen változások mentek végbe mióta utoljára
leporoltuk. Bizony nincs ez másként a marketinggel sem. Akár csak az
informatika, a marketing is folyamatos átalakulásokon megy keresztül.
Természetesen vannak bevált módszerek és törtvényszerűségek, de a
"ma" szokásai, és trendjei alakítják azt, hogy mikor éppen melyik
csatorna, eszköz vagy nevezzük bárminek, a legalkalmasabb arra, hogy célba
juttassuk az üzenetünket.
Megpróbálom majd ezt a
küldetést szem előtt tartani a blog írásakor. Mármint azt, hogy minden
részletre kiterjedően vizsgáljam a marketing eszköztárát, és trendjeit. Kezdve
az alapoktól, a történteti előzményektől, egészen a mai trendekig. Néha
csapongós, néha pedig száraz és unalmas lesz az út, de magam is szeretnék elmélyülni
ebben a témakörben (is). Néha hivatkozva, néha a saját tapasztalataim alapján,
de igyekszem A tananyagokhoz kötődően, de a saját életemből és tapasztalataimból hozott példákon keresztül szemléltetni (JPÉ) és rendszerezni az általam megszerzett tudást.
Remélem, velem tartasz ezen az úton kedves olvasó, és
segítesz majd értékes hozzászólásokkal, és kérdésekkel a helyes mederbe terelni
ezt a nem túl könnyű vállalkozást.
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése